فروشگاه آپشن و قطعات خودروتبلیغات

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام روش بیشتر مورد پسندتان است (هم هزینه و هم نتیجه))

رأی دهندگان
2. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • سوپرشارژر

    1 50.00%
  • سرسیلندر

    1 50.00%
  • میل سوپاپ

    1 50.00%
  • روشهای دیگر

    1 50.00%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4
  1. #1
    شروع حرکت
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    محل سکونت
    تبریز
    نوع خودرو
    پژو 405
    نوشته ها
    3
    تشکر
    4
    تشکر شده:   1 بار در 1 ارسال

    Question تقویت موتور xu7 پژو 405

    با سلام خدمت دوستان
    بنده اطلاعات زیادی در مورد تفویت موتور ندارم. اما طبق تحقیقاتی که انجام دادم :
    اگه بخواهیم اتمسفریک کار کنیم می تونیم با تعویض سر سیلندر با نوع gti یا سایر سرسیلندر ها تا حدود خوبی تقویت کنیم. مثلا در این حد که تقریبا پا به پای elx بریم.
    با نصب میل سوپاپ هم میشه تا حدودی عملکرد موتور رو بهبود بخشید و با ریمپ ecu هم یه سری کارا میشه کرد و...
    حالا اگه بخواهیم پرخوران کنیم توربوشارژرها و سوپرشارژرها هستند.
    سوال من از دوستان و اساتید اینه که:
    با یه میل سوپاپ gti تا چه حد میشه انتظار تقویت داشت؟ (اگه کسی تجربه داره خوشحال میشم که بیان کنه)
    میل سوپاپ GTI رو از کجا میشه تهیه کرد؟
    آیا کسی در مورد نحوه تهیه و نصب سوپرشارژرها مخصوصا سانتریفیوژ اطلاعاتی داره؟
    با تشکر

  2. #2
    مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    مرداد 1391
    محل سکونت
    یزد - تهران
    نوع خودرو
    206 تیپ 5
    نوشته ها
    546
    تشکر
    258
    تشکر شده:   672 بار در 290 ارسال
    سر سیلندر gti رو میتونی از مراکز تیونینگ تقویت گیر بیاری و زیاد هم هست اما سوپر شارژر طبیعتا کمیاب تر از توربو شارژر هست بهترین حالت نصب توربوشارژر هست
    کاربر مقابل از irtuning عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: arm9mcu

  3. #3
    شروع حرکت
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    محل سکونت
    تبریز
    نوع خودرو
    پژو 405
    نوشته ها
    3
    تشکر
    4
    تشکر شده:   1 بار در 1 ارسال
    با سلام خدمت دوست عزیز.خیلی خوشحالم که به سوالاتم جواب دادید. راستش علت اینکه در مورد سوپرشارژر پرسیدم این بود که احساس کردم هزینه پایین تری داره و حدس زدم که شاید بشه با نهایتا 1.5 سر و ته قضیه رو هم آورد.اما هرجا رو که در اینترنت گشتم هیچ اطلاعاتی پیدا نکردم. توربو شارژر هم که تا جایی که من میدونم حداقل 5 تومن هزینه میخواد و با توجه به اینکه افزایش 15 الی 20 اسب (واقعی نه تجسمی و احساسی) برای من کافیه احساس کردم که شاید توربو مناسب نباشه. چون توربو تا جایی که میدونم برای توانهای بالا استفاده میشه.نظر شما در مورد میل سوپاپ چیه؟ اصلا توصیه میکنید برای این کار؟با تشکر فراوان
    چه وصفت کند سعدی ناتمام******علیک الصلاه ای نبی السلام

  4. #4
    مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    مرداد 1391
    محل سکونت
    یزد - تهران
    نوع خودرو
    206 تیپ 5
    نوشته ها
    546
    تشکر
    258
    تشکر شده:   672 بار در 290 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط arm9mcu نمایش پست ها
    با سلام خدمت دوست عزیز.خیلی خوشحالم که به سوالاتم جواب دادید. راستش علت اینکه در مورد سوپرشارژر پرسیدم این بود که احساس کردم هزینه پایین تری داره و حدس زدم که شاید بشه با نهایتا 1.5 سر و ته قضیه رو هم آورد.اما هرجا رو که در اینترنت گشتم هیچ اطلاعاتی پیدا نکردم. توربو شارژر هم که تا جایی که من میدونم حداقل 5 تومن هزینه میخواد و با توجه به اینکه افزایش 15 الی 20 اسب (واقعی نه تجسمی و احساسی) برای من کافیه احساس کردم که شاید توربو مناسب نباشه. چون توربو تا جایی که میدونم برای توانهای بالا استفاده میشه.نظر شما در مورد میل سوپاپ چیه؟ اصلا توصیه میکنید برای این کار؟با تشکر فراوان
    با توربو شارژر + هدرز توربو بدون اینتر کولر و برنامه ریزی ecu میتونید تا 7 psi از این موتور 1800 اسب بخار بگیرید فشار خیلی زیای هم رو موتور نیست که بخواید قطعات موتوری رو تعویض کنید. یه کیت کامل رو جدیدا تو سایت زیر برای فروش گذاشته بودند

    http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=90854&start=740


طراحی شده توسط : وی بی ایران