فروشگاه آپشن و قطعات خودروتبلیغات
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3
  1. #1
    کاربر اخراجی
    تاریخ عضویت
    مهر 1394
    نوشته ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده:   0 بار در 0 ارسال

    Post تجربه رانندگی با ام وی ام 315 توسط کارباز


    ام وی ام 315 که یکی از خودروهای مثلا زیبای شرکت چری چین می باشد.که در کشور ما نیز طرفداران زیادی را دارد.این خودرو که یکی از بی کیفیت ترین ها است ولی چهره ایی تقریبا زیبایی را دارد.حال ما از طراحی خارجی این خودرو شروع به نقد و بررسی می کنیم.

    طراحی خارجی

    315 که طراحی شده توسط گروه ایتالیایی است که همین نکته باعث می شود این خودرو زیبا به نظر برسد. از نمای جلوایی 315 شروع کنیم که در نمای جلوایی خود چراغ های بسیار کشیده با قطر زیاد که کپی از میتسوبیشی سوفیت است که زیبا به نظر می رسد.از جلوپنجره ها بگوییم که بسیار ساده و کوچک و متناسب با ابعاد خودرو است.از سپر ها بگوییم که زیباترین بخش نمای جلوایی 315 است.که از مه شکن های کوچک گرفته تا هواکش ها که بسیار زیبا و زیرکانه طراحی شده است.حال به نمای کناری خودرو می نگریم.که اولین بخش که با اولین نگاه مشاده می شود.فرم شیشه ها است که در مقایسه با مدل قبلی کمی بزرکتر شده است.که به راحت تر شدن فضای بیرون سرنشینان کمک کرده است.فرم درب ها به جز دستگیره درب ها تغییری نکرده است.و در کل متناسب با ابعاد خودرو است و شاید هم زیبا باشد.از رینگ های آلمینیومی نیز بگوییم که در مقایسه با نسخه قبلی بسیار زیباتر شده است اما باز هم بسیار ساده با تایر های بی کیفیتی است.حال به نمای عقب این چینی زیرک می رسیم که در مقایسه با نسخه قبلی تغییر خاصی نکرده است به جز اینکه چراغ ها دارای LED شده اند که به زیبایی خودرو افزوده است.سپر ها نیز که طبق گفته های مالک خودرو کمی از مدل قبلی بلند تر شده است.که شاید همینطور است.در کل طراحی ام وی ام 315 یا چری فالوین 2 نسبت به مدل قبلی کمی جوان پسند تر و شاید هم زیباتر شده است.البته طراحی زیرکانه این خودرو را نبینید و زیرا چینی ها فقط با زیبا نشان داده ظاهر توانسته اند در ایران موفق به تولید خودرو های خود شوند.




    طراحی داخلی

    به کابین بی کیفیت 315 می رسیم که واقعا نسبت به مدل قبلی بسیار بسیار زیبا تر شده است.از غربلیک فرمان شروع کنیم که بر عکس مدل قبلی سیار زیباتر و حتی راحت تر شده است.البته با در دست گرفتن بی کیفیتی آن به وضوح قابل نمایش است.کمی کنارتر می یاییم از بالا تهویه ها مشاهده می شود که گروه کارباز با امتحان کردن آن به این نتیجه رسیده اند که این تهویه ها نمی تواند کل بخش صورت افراد را در بر بگیرد.کمی پایین تر می یاییم.سیستم صوتی مشاهده می شود که ما با آزمایش کردن آن پی بردیم کیفیت متوسطی داشت و شاید پژو 206 در این زمینه موفق تر است.پایین تر می رسیم که تنظیم هوای خودرو مشاهده می شود که بی شک بهترین طراحی را در داخل خودرو داشته است.گروه کارباز با آزمایش کردن کولر نیز کیفیت خوب آن را مشاهده کرده اند.آخرین بخش نیز به محفظه ی بسیار کوچکی تعلق دارد که شاید هم یک موبایل با ابعاد 4 اینچ در آن جای نگیرد البته این ها اهمیت خاصی ندارد.حال به کیفیت می رسیم که با همان وارد شدن در این خودرو قابل مشاهده است که کیفیت مطلوبی این خودرو ندارد.البته به گفته دارنده خودرو بسیار بهتر از مدل قبلی خود است.از زیباترین بخش های کابین بگوییم که یکی دستگاه تنظیم هوای خودرو بود و دومی طراحی محفظه داشتبورد این خودرو است که بسایر زیباتر از مدل قبلی خود بود که از روی کره ایی ها کپی برداری شده بود.از فضای پای سرنشینان بگوییم که در مقایسه با پژو 206 بسیار بزگتر است و برای این خودرو با این ابعاد سرنشینان عقب تقریبا فضای مناسبی را در اختیار دارند.



    مشخصات فنی

    حجم موتور 1497
    تعداد سیلندرها 4
    آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
    حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 109 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
    حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 140 نیوتون متر در 4500 دور در دقیقه
    سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو
    نوع جعبه دنده جعبه دنده دستی
    تعداد دنده (جلو) 5
    حداکثر سرعت 170
    شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 0
    سیکل ترکیبی مصرف سوخت
    استاندارد آلایندگی یورو 5
    تجربه رانندگی

    خب به تجربه رانندگی می رسیم که کاملا توسط گروه کارباز انجام شده است.با باز کردن درب خودرو که دستگیره های نامناسبی داشت.بر روی صندلی ایی که نمی تواند کل بدن فرد را در بر بگیرد.البته بد نیست.با استارت زدن خودرو که صدای عجیبی از اگزوز ها می آید خودرو را روشن می کنیم که این نکته که کلاج این خودرو در نسبت با اصلی ترین خود یعنی پژو 206 بسایر سخت تر بود و شاید برای مسافت های طولانی شاید دلخراش باشد.با به حر کت در آوردن 315 شتاب اولیه خوبی را نداشت البته این به این معنی نیست که شتاب اولیه خوب نبود نه اینطور نیست.با بالا بردن سرعت شتاب بدی را نداشت.البته نکته که واقعا جالب توجه بود در سر بالایی این خودرو ضعیف عمل کرد و شاید به صراحت می توان گفت در سربالایی راه نمی رفت.از عکس العمل فرمان بگوییم می توان گفت عکس العمل خوبی را نسبت به پژو 206 نشان می داد.315 در کل برای شهر با اینکه یک چینی است بسایر مناسب است.طبق شنیده ها نیز در سفر های جاده ایی آن چنان مناسب نیست.



    امکانات

    سیستم کامپیوتر سفری (که بسیار عالی است و باید هر خودروایی چنین امکان را داشته باشد که این طور نیست)-سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 .AUX .USB همراه با 6 عدد بلندگو که البته بلندگو های به قدری کوچک هستند که به اندازه ی 4 عدد صدا را می رسانند-تنظیم صندلی ها در 4 جهت-رینگ آلمینیومی-قفل مرکزی با ریموت.سنسور پارک.تنظیم برقی آیینه ها-شیشه های برقی


    نتیجه گیری کلی

    ام وی ام 315 با اینکه چهره ایی تقریبا زیبا و موتوری نسبتا ضیعف داشت واقعا می تواند در شهر بسیاری را کمک کند.سرآخر از مالک محترم خودرو و نمایندگی گروه مدیران خودرو تشکر ویژه برای آماده کردن این گزارش بسیار متشکریم.
    منبع:کارباز

  2. #2
    شروع حرکت
    تاریخ عضویت
    اسفند 1394
    نوشته ها
    1
    تشکر
    0
    تشکر شده:   1 بار در 1 ارسال
    با سلام دوست عزیز انتظارات شما از کیفیت ساخت و قدرت موتور و در مجموع کارایی خودروی ام وی ام 315 ستودنیست ولی دوست عزیز ما باید خودرو رو با خودروهای داخلی که عموم مردم استفاده می کنند مقایسه کنید اگر کیفیت عالی بود قدرت موتور بالا بود جنس قطعات داخلی کابین عالی بود که می شد بی ام و یا بنز دیگه ام وی ام نبود خودرو سازهای چینی در آینده ای نزدیک در دنیا حرف برا گفتی دارن در طول یک دهه فعالیت به اینجا رسیده اند در نهایت باید خدمتتون عرض کنم به نظر بنده تعدادی از خودروهای چینی از جمله 315 از خوروهای داخلی بهتر هستند
    کاربر مقابل از m-masoud عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: irtuning

  3. #3
    شروع حرکت
    تاریخ عضویت
    فروردین 1395
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده:   0 بار در 0 ارسال
    با مبلغی که برای ان پرداخت می شود به نظر من اگر پژو تهیه گردد خیلی بهتر جواب می دهد.


طراحی شده توسط : وی بی ایران