فروشگاه آپشن و قطعات خودروتبلیغات
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 15 از 15

موضوع: پرسش و پاسخ

  1. #11
    مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    مرداد 1391
    محل سکونت
    یزد - تهران
    نوع خودرو
    206 تیپ 5
    نوشته ها
    546
    تشکر
    258
    تشکر شده:   672 بار در 290 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahab-fatahian نمایش پست ها
    سلام.دوست عزیز.آیا موتور gti6 167hp رو میشه روی 206 نصب کرد؟
    سلام
    شهاب جان کد موتور رو میشه بدی ؟
    منظورت موتوری هست که روی 206 آر سی ( فرانسوی ) نصب هست ؟
    اگر پاسخ بله هست اره میشه نصب کرد یکی از دوستان هم نصب کرده موتور رو و یکی از فیلم هاش رو میتونید اینجا ببینید

    کاربر مقابل از irtuning عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SEDANEH

  2. #12
    شروع حرکت
    تاریخ عضویت
    خرداد 1392
    نوشته ها
    8
    تشکر
    40
    تشکر شده:   1 بار در 1 ارسال
    به نظرتون می شه پراید رو تونیگ کرد؟
    آخه پشت فرمونش می شینی انگار دنده 5 نداره روی 4 می ره زور می خواد تا برسه به 100 تازه 5 بندازی قفل می شه دیگه نمی ره فقط می تونی سرعت رو قابت نگه داری

  3. #13
    مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    مرداد 1391
    محل سکونت
    یزد - تهران
    نوع خودرو
    206 تیپ 5
    نوشته ها
    546
    تشکر
    258
    تشکر شده:   672 بار در 290 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط SEDANEH نمایش پست ها
    به نظرتون می شه پراید رو تونیگ کرد؟
    آخه پشت فرمونش می شینی انگار دنده 5 نداره روی 4 می ره زور می خواد تا برسه به 100 تازه 5 بندازی قفل می شه دیگه نمی ره فقط می تونی سرعت رو قابت نگه داری
    سلام
    بستگی داره تیونینگ رو تو چی ببینی ...
    به نظر من پراید ماشین خوبی برای تیونینگ نیست بهترین گزینه 206 هست که اپشن های بسیار زیادی براش تو ایران هست و برای همه سلیقه ها اپشن داره
    کاربر مقابل از irtuning عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SEDANEH

  4. #14
    شروع حرکت
    تاریخ عضویت
    دی 1393
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده:   0 بار در 0 ارسال
    سلام تازه عضو شدم میخوام یه سری کار روی انجین پراید بکنم حقیقتش پول کم دارم وگرنه...
    اول از همه افزایش حجم و استفاده از پیستون ریو و اینکه آیا این کار بدون تعویض بوش سیلندر ممکنه ? یا باید بوش عوض بشه
    بعدش پورت و پولیش ورودی و خروجی سر سیلندره بعدش تقویت فنرهای سوپاپ و انداختن واشر ۱.۵ میلی زیر فنر جهت بستن سوپاپ تو دور بالا
    بعدش رسوندن وزن فلایویل ب ۵ کیلو گرم و انداختن صفحه کلاچ خوب
    تعویض شمع و انداختن شمع ایرودیوم اگه پیدا شدو تعویض مانیفولد و انباری اگزوز و اگرم شد کف تراش سیلندر
    حالا سوالام
    واسه افزایش حجم باید بوش عوض بشه یا فقط تراش میخواد
    همینا حدودا چقدر هزینه میبره و اگه پیشنهاد بهتری هم دارین بفرمایید
    راستی ای سی یو رو چیکار کنمش

  5. #15
    مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    مرداد 1391
    محل سکونت
    یزد - تهران
    نوع خودرو
    206 تیپ 5
    نوشته ها
    546
    تشکر
    258
    تشکر شده:   672 بار در 290 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط m250 نمایش پست ها
    سلام تازه عضو شدم میخوام یه سری کار روی انجین پراید بکنم حقیقتش پول کم دارم وگرنه...
    اول از همه افزایش حجم و استفاده از پیستون ریو و اینکه آیا این کار بدون تعویض بوش سیلندر ممکنه ? یا باید بوش عوض بشه
    بعدش پورت و پولیش ورودی و خروجی سر سیلندره بعدش تقویت فنرهای سوپاپ و انداختن واشر ۱.۵ میلی زیر فنر جهت بستن سوپاپ تو دور بالا
    بعدش رسوندن وزن فلایویل ب ۵ کیلو گرم و انداختن صفحه کلاچ خوب
    تعویض شمع و انداختن شمع ایرودیوم اگه پیدا شدو تعویض مانیفولد و انباری اگزوز و اگرم شد کف تراش سیلندر
    حالا سوالام
    واسه افزایش حجم باید بوش عوض بشه یا فقط تراش میخواد
    همینا حدودا چقدر هزینه میبره و اگه پیشنهاد بهتری هم دارین بفرمایید
    راستی ای سی یو رو چیکار کنمش
    سلام
    دوستان عزیز حتما برای هر سوال و مبحث تاپیک جدید باز کنید. قفل شد

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

طراحی شده توسط : وی بی ایران