فروشگاه آپشن و قطعات خودروتبلیغات
نمایش نتایج: از 1 به 6 از 6
  1. #1
    مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    مرداد 1391
    محل سکونت
    یزد - تهران
    نوع خودرو
    206 تیپ 5
    نوشته ها
    546
    تشکر
    258
    تشکر شده:   672 بار در 290 ارسال

    تاپیک جامع مشکلات انواع پراید

    با سلام
    دوستان ممنون میشم کمک کنید
    پراید یکی از دوستان هر کار کردیم چراغ ها کوچیکش روشن نشد و پشت امپر هم همینطور چراغ های خطر هم روشن نمیشه با چرخوندن دسته و مشکل فشنگی ترمز نداره چون پا میزاری رو ترمز چراغ ها روشن میشه ایا دسته راهنما خرابه ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    3 کاربر مقابل از irtuning عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . dradevill,sadat,SEDANEH

  2. #2
    شروع حرکت
    تاریخ عضویت
    خرداد 1392
    نوشته ها
    8
    تشکر
    40
    تشکر شده:   1 بار در 1 ارسال
    ممکنه دسته اتصالی داشته باشه یعنی توی سم کشی
    چون برای من اتفاق افتاد که نور بالا کار می کرد ولی چراغ اصلی روشن نمی شد
    مشکل از اتصالی یکی از سیم ها هست
    کاربر مقابل از SEDANEH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: sadat

  3. #3
    سرعت: 50 كيلومتر در ساعت
    تاریخ عضویت
    آبان 1400
    محل سکونت
    BK motorsport
    نوع خودرو
    nissan cefiro a31
    نوشته ها
    157
    تشکر
    26
    تشکر شده:   108 بار در 66 ارسال
    بهتره از سوکت دسته راهنما آپشن ها رو چک کنید

    اگر آپشن ها سالم بودند می تونید دسته راهنما رو از نظر خرابی چک کنید

    البته حتما یه نگاهی به فیوز ها بندازید

  4. #4
    ada
    ada آنلاین نیست.
    شروع حرکت
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    نوشته ها
    1
    تشکر
    0
    تشکر شده:   1 بار در 1 ارسال
    با سلام یه سوال از حضور اساتید داشتم البته قبلشم بگم که اطلاعاتم از ماشین کمه جونم براتون بگه من یه پراید صفر دارم مدل اسفند 91 ،ماشین هنوز سرویس اولیه هم نرفته چند روز پیش خواستم برم مسافرت بردم لاستیکها رو بالانس کنن،از اونجایی که نمیشه به این اپاراتی ها اطمینان کرد گفتم که دیگه نذارم چرخها رو باز کنن و از بالانس در جا استفاده کردم قبلش یه سوالی بپرسم اینکه زیر ماشین رو نگاه میکنی دوتا پرفیل سرتاسری هست که به بدنه جوش شده البته که زیاد دقت کردم دیدم که یه ورق U شکل که دو تیکه هم هست در اوردن و به بدنه جوش دادن که چیزی از اجزای ماشین روش سوار یا جوش نشده بود فقط از جلو یه قسمتی از جلوبندی ماشی بهش پیچ شده بود حالا میخواستم بدونم شاسی پراید که میگن همین دوتا پروفیل سرتاسری دو تیکه که هست نه؟ سوال اصلی اینکه وقی بردم اپاراتی از بغل ماشین هم ردیف ستون ماشین جک زد زیر این دو تا پروفیل به صورتی که برای بالانس کردن چرخهای هر طرف، یه ور ماشین کاملا بالا میاومد وقتی زیر ماشین رو نگاه کردم کمی سطح رو به پایین پروفیلها هم اینور ماشین هم اونور کج یا اصطلاحا قر(تو رفتگی) شده بود و جای جکها افتاده بود عکس گرفتم از این دوتا پروفیل حالا اصلا این مدل بالانس کردن اصولی هست یا نه،اصل مطلب اینه که میخواستم بدون اسیب به شاسی ماشین وارد شده یا نه؟اگر اره این اسیب جدیه؟ بد جوری ذهنم درگیر شده و حالم گرفتست ممنون میم از دوستان که راهنمایی کنید سپاسگذارم اینم عکسها از محا جک زده شده http://uploadtak.com/images/p318_IMG_1042.jpg http://uploadtak.com/images/p7516_IMG_1047.jpg
    کاربر مقابل از ada عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: sadat

  5. #5
    شروع حرکت
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده:   1 بار در 1 ارسال
    سلام داداشی جعبه فیوز رو باز کن و فیوز لامپ های کوچیک رو تهویض کن فک کنم 20 آمپر باشه!!
    اگه هم نتونستی پیداش کنی بک بکی در بیار نگاه کن هر کدوم سوخته عوض کن

  6. #6
    شروع حرکت
    تاریخ عضویت
    شهریور 1393
    نوشته ها
    3
    تشکر
    12
    تشکر شده:   0 بار در 0 ارسال
    فیوز ها را چک کن فیوز چراغ کوچک پایین دست چپه کنارش نوشتهtailاگر فیوز سالم بود دسته راهنما را عوض کن

کلمات کلیدی این موضوع


طراحی شده توسط : وی بی ایران